Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Numer części: SOSPB125NONGP
EAN: 8719493059618
Jednostka: Sztuka
Specyfikacje: Identyczna konstrukcja jak orbitrole do układu kierowniczego znanych producentów
Zastosowanie: Pojazdy i statki z całkowicie hydraulicznymi układami kierowniczymi
Właściwości: Budowa kompaktowa Wersja: open-center non reaction
Informacje techniczne: „O” oznacza „otwarty system” W położeniu neutralnym olej płynie od przyłącza „P” (pompa) do przyłącza „T” (zbiornik) „N” oznacza „non reaction (brak reakcji)” Zewnętrzne siły oddziałujące na koła nie są przekazywane na układ kierowania.
Korzyści: Korzystny stosunek możliwości do ceny Wysokie bezpieczeństwo i wygoda Prosta struktura systemu Niska emisja hałasu Niski wymagany moment uruchamiający kierownicy
Wydajność: 125 cm³/obr
Typ: ON
Ciśnienie przyłącza T max.: 25 BAR
Ciśnienie robocze max.: 175 BAR
Typ Load Sensing: n/a
Wymagany przepływ min.: 12,5 l/min
Średnica gwintu - przyłącze A: 1/2 cal
Typ gwintu - przyłącze A: BSP
LWymiar L1: 141 mm
Materiał: Żeliwo
EAN: 8719493059618
Jednostka: Sztuka
Specyfikacje: Identyczna konstrukcja jak orbitrole do układu kierowniczego znanych producentów
Zastosowanie: Pojazdy i statki z całkowicie hydraulicznymi układami kierowniczymi
Właściwości: Budowa kompaktowa Wersja: open-center non reaction
Informacje techniczne: „O” oznacza „otwarty system” W położeniu neutralnym olej płynie od przyłącza „P” (pompa) do przyłącza „T” (zbiornik) „N” oznacza „non reaction (brak reakcji)” Zewnętrzne siły oddziałujące na koła nie są przekazywane na układ kierowania.
Korzyści: Korzystny stosunek możliwości do ceny Wysokie bezpieczeństwo i wygoda Prosta struktura systemu Niska emisja hałasu Niski wymagany moment uruchamiający kierownicy
Wydajność: 125 cm³/obr
Typ: ON
Ciśnienie przyłącza T max.: 25 BAR
Ciśnienie robocze max.: 175 BAR
Typ Load Sensing: n/a
Wymagany przepływ min.: 12,5 l/min
Średnica gwintu - przyłącze A: 1/2 cal
Typ gwintu - przyłącze A: BSP
LWymiar L1: 141 mm
Materiał: Żeliwo
1 Przedmiot
Brak opinii