Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Numer części: 40321020WEKR
EAN: 8719607322294
Jednostka: Puszka
Opis produktu: Olej hydrauliczno-przekładniowy UTTO Kramp to nowa generacja olejów systentycznych THFI. Przeznaczony jest do smarowania elementów mechanicznych maszyn używanych w transporcie publicznym, rolnictwie przez cały rok. Olej można stosować w: przekładniach mechanicznych takich jak skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe, mosty, zwolnice; napędach hydraulicznych i hydrostatycznych oraz układach hamulcowych pracujących na mokro. Pokaż więcej
Zalety: Wyjątkowa odporność na utlenianie Wysoka stabilność termiczna w celu zagwarantowania czystości i działania wszystkich elementów mechanicznych Dodatki działające przeciw zużyciu i wysokim ciśnieniom gwarantują dobre smarowanie elementów przekładni Dobre właściwości przeniesienia napędu, które gwarantują poprawę działania i skuteczność układu hamulcowego i sprzęgła, a także zapewniają ich cichą pracę Bardzo dobra odporność na zimno dla lepszej płynności i lepszej ochrony przed przywieraniem tarcz ciernych Właściwości antykorozyjne i odporność na rdzę w celu ochrony metalu i stopów elementów mechanicznych
Szczegóły produktu: ALLISON C4 CASE MS 1209 MASSEY FERGUSON MF-1145 VOLVO CE WB 101, JOHN DEERE J20C CNH MAT 3505 / 3506 / 3525 CATERPILLAR TO-2 SAME DEUTZ FAHR PARKER DENISON UTTO RENAULT/CLAAS ZF TE-ML 05F / 17E / 21F ISO 6743-4 HV 46/68
Typ: Hydrauliczny Przekładniowy Olej, płyn hamulcowy
Kategoria: Półsyntetyczny
Pojemność: 20 l
Klasa lepkości oleju SAE: 10W-30 80W
Model: UTTO
Klasa jakości API: GL-4
Norma ISO: 46 68
Aprobaty OEM: Allison C4 Case MS 1209 Massey Ferguson M1145 Volvo CE WB102 JOHN DEERE JDM J20C CNH MAT 3505 CNH MAT 3506 CNH MAT 3525 CAT TO-2 Parker (Dennison UTTO) HF-1 ZF-TE ML 05F ZF TE-ML 17E ZF TE-ML 21F
Norma ISO: 6743-4: HV
Zakres temperatury roboczej: -36-222 °C
Ilość na palecie: 22 szt.
Typ opakowania: Kanister
Nazwa handlowa produktu: KRAMP TRANSMISSION/HYDRAULIC OIL UTTO
EAN: 8719607322294
Jednostka: Puszka
Opis produktu: Olej hydrauliczno-przekładniowy UTTO Kramp to nowa generacja olejów systentycznych THFI. Przeznaczony jest do smarowania elementów mechanicznych maszyn używanych w transporcie publicznym, rolnictwie przez cały rok. Olej można stosować w: przekładniach mechanicznych takich jak skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe, mosty, zwolnice; napędach hydraulicznych i hydrostatycznych oraz układach hamulcowych pracujących na mokro. Pokaż więcej
Zalety: Wyjątkowa odporność na utlenianie Wysoka stabilność termiczna w celu zagwarantowania czystości i działania wszystkich elementów mechanicznych Dodatki działające przeciw zużyciu i wysokim ciśnieniom gwarantują dobre smarowanie elementów przekładni Dobre właściwości przeniesienia napędu, które gwarantują poprawę działania i skuteczność układu hamulcowego i sprzęgła, a także zapewniają ich cichą pracę Bardzo dobra odporność na zimno dla lepszej płynności i lepszej ochrony przed przywieraniem tarcz ciernych Właściwości antykorozyjne i odporność na rdzę w celu ochrony metalu i stopów elementów mechanicznych
Szczegóły produktu: ALLISON C4 CASE MS 1209 MASSEY FERGUSON MF-1145 VOLVO CE WB 101, JOHN DEERE J20C CNH MAT 3505 / 3506 / 3525 CATERPILLAR TO-2 SAME DEUTZ FAHR PARKER DENISON UTTO RENAULT/CLAAS ZF TE-ML 05F / 17E / 21F ISO 6743-4 HV 46/68
Typ: Hydrauliczny Przekładniowy Olej, płyn hamulcowy
Kategoria: Półsyntetyczny
Pojemność: 20 l
Klasa lepkości oleju SAE: 10W-30 80W
Model: UTTO
Klasa jakości API: GL-4
Norma ISO: 46 68
Aprobaty OEM: Allison C4 Case MS 1209 Massey Ferguson M1145 Volvo CE WB102 JOHN DEERE JDM J20C CNH MAT 3505 CNH MAT 3506 CNH MAT 3525 CAT TO-2 Parker (Dennison UTTO) HF-1 ZF-TE ML 05F ZF TE-ML 17E ZF TE-ML 21F
Norma ISO: 6743-4: HV
Zakres temperatury roboczej: -36-222 °C
Ilość na palecie: 22 szt.
Typ opakowania: Kanister
Nazwa handlowa produktu: KRAMP TRANSMISSION/HYDRAULIC OIL UTTO
3 Przedmioty
Brak opinii